Tailandas: Koh Lipe

Koh Lipe ne veltui vadinama Tailando Maldyvais. Tai mažyte salaTailando pietuose, vienas iš tolimiausių taškų. Ištiesu iš Malaizijos( Langkawi) Koh Lipe pasieksite greičiau nei iš Krabi ar KohLantos. Vos keliu kilometrų ilgio ir kilometro pločio sala, manbuvo gražiausia vieta Tailande. Vanduo toks skaidrus, ramus, tobula vieta snorkelinimui.

Transportas

Nusgauti į salą galite tik speedboat, jokie keltai ar kazkas daugiauten neplaukia. Mūsų kelionė iš Krabi tikrai užtruko. Pirmavažiavome kokias 6-7 valandas iki Pak Bara uosto, iš jo apie 4 valandas plaukėme iki Koh Lipes. Na turėjome apie 4 valandas plaukti. Ištiesų kelionė užtruko žymiai ilgiau, nes vos pradėjusplaukti prasidėjo nemaža audra, turėjome sustoti pakeliui kitojesaloje pralaukti kol nustos lyti. Deja jūra nuo to ramesnė nebuvo. Kelias nuo Pak Bara iki Koh Lipe man ten kažkoks Bermudutrikampis. Bangos milžiniškos, laiva mėto į kairę ir į dešnę, žmonės klykia, vemia ir pan. Ai dar pametėme viena sraigtą vidurįjūros. Žodžiu kelionė buvo tikrai isimintina, galvoje sukosi įvairūsscenarijai… Pamenu jog pagaliau pasiekus krantą ir išlipus pirmamintis buvo  ”Mums dar reikės iš čia išplaukti…”

Pačioje saloje jokio transporto jums nereikės, nes viską apeisite pėčiomis. Dauguma viešbučių iki uosto nuveža ir parveža. Na sakydama uosto turiu omeny paplūdimio kur sustoja speedboatai. 😊

Nakvynė

Koh Lipej yra trys pagrindiniai paplūdimiai – Sunrise, Sunset ir Pattaya. Dauguma nakvynės vietų išsidėčiusios aplink juos.

Turiu perspėti jog Koh Lipe yra tikrai brangesnė sala nei kitos Tailando vietos, tiek nakvynė tiek maistas. Bet jei esate susiplanavę bentpora naktų per atostogas pagyventi ”prabangiau” Koh Lipe yra ta vieta.

Mes apsistojome Anda Resorthttps://www.booking.com/hotel/th/anda-resort.html.
Tobula vieta, pusryčiauti gali tiesiog mirkdamas vandenį, snorkelinimo įranga ir baidares( taip pat ir skaidrios) galite išsinuomoti vietoje, nemokamas pervežimas iš/į uostą.

Aš bookinausi per AirBnb, nes kažkodėl buvo šiek tiek pigiau. Tik uodai negailestingi. Pirmą naktį taip sukandžiojo, jog likusiais atostogas vaikščiojau plėmuota. Būtinai nusipirkti vietini purškalą nuo uodų, nes mūsiškiai tailandietiškų neima.

Maistas

Kelios vietos kur buvo tikrai labai skanu :

On the Rocks – kainos aukštesnes, nes restoranas priklauso 5* resortui. Bet vaizdas ir maistas..krevetės rankos dydžio. 😊

Bennys on the Beach – nors iškaba sakė Sunrise by Bennys. Jauku, nebrangu ir skanu. https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g1024140-d14791065-Reviews-Benny_s_On_The_Beach-Ko_Lipe_Satun_Province.html

Ką veikti

Ką veikti? Ogi nieko! Koh Lipe skirta maksimaliam poilsiu. Gulėti paplūdimį ir skaityti.

Snorkelinti, arba plaukti baidare aplink sala ar iki gretimos negyvenamos salytės.

Vakare eiti palydėti saulę Sunset beach, o ryte pasitikti Sunrise beach.

Salos centras pagrindinė gatvė kuri ir vadinasi – Walking street. Tipinė mažos salos pagrindinė gatvė- restoranai, parduotuvės, turizmo centrai ir taip toliau. Išties labai daug mažų mielų butikų, kur galite rasti tikrai įdomių ir autentiškų dalykų. Taip pat galite rasti ir pigesnę nakvynę ( nes toliau nuo vandens).

Jeigu dar kada važiuočiau į Tailandą, būtinai važiuočiau į KohLipe. Nuostabi oazė, kol kas dar nelabai sugadinta masinio turizmo. Beje is Koh Lipes – Koh Lanta pasieksite žymiai greičiau, tik 4 valandos speedboatu ir jokių autobusų. Todėl planuojantis kelionė vertėtu apsvarstyti keliones maršrutą.