Tailandas: Krabi/Ao Nang

Kaip jau minėjau pirmame įraše, į Krabi skridome tik atvykę į Bankoką.  Šiaip, jei nevyksite į Tailando šiaurę, aš rekomenduočiau taip ir daryti, pataupyti dienas Bankoke pačiam kelionės galui.

Grynai mano asmenine subjektyvia nuomone, daugiau nei 4 dienų Krabi apsistoti neverta.

Transportas Krabi/Ao Nang

Iš/į oro uostą rekomenduočiau užsisakyti taksi per 12go.asia. Man asmeniškai tai sutaupantis laiko ir nervų pasirinkimas. Esi garantuotas, jog vairuotojas jau tavęs lauks vos atvykus, nereikia turėti su savimi grynų pinigų, nes už kelione sumoki iš anksto ir tiksliai žinosi kiek sumokėjai. 😊

Transportas pačiame Krabyje – be abejonės motoroleris.  Tikrai visas pagrindines vietas pasieksite juo. Benzinas pigus, nuoma pigi, nesi prie nieko pirštas.  Man asmeniškai vienas smagiausių dalykų keliaujant po Pietryčių Aziją yra keliavimas motoroleriu.

Nakvynė

Didžioji dauguma žmonių apsistoja Ao Nang, ta rekomenduočiau ir aš. Tai pagrindinis visa ko centras Krabi. Ao Nang beach, visa Palangos Basanavičiaus gatvė, barai, parduotuvės, klubai, restoranai, lady boys… Rasi visko ko nori matyt.

Mes apsistojome netoli Ao Nang centro ( 10min motoroleriu) https://www.airbnb.com/rooms/30000461?source_impression_id=p3_1578395258_ssP3V8%2Bfv8HozZ0d

Kaina nedidelė, švaru tvarkinga, su baseinu, bet tolokai iki vandens ir pramogų.

Ką veikti

1 diena Tigro uolos šventykla ir naktinis Ao Nang turgus

Ah right… ta tigro uolos šventykla ir 1260 jos laiptelių… Iki jos lengva nusigausite motoroleriu, parkingas nemokamas, vietų daug.

Įėjimas į šventyklą nemokamas, bet visada galite  ką nors įmesti į aukų dėžutę.

Taigi tas lipimas… Ne duok tu die…1260 laiptelių čia tau ne Laimės žiburys Anykščiuose. Laiptai statūs, kai kurių aukštis iki 30cm.

Dar pridėkite +34 laipsnių karštį. Bet vaizdas vertas tos kančios 😊

Beje apačioje laksto labai daug beždžionių ir ne visos jos yra labai draugiškos, tai geriau jų neerzinti.  Beje jei galvojate jog nulipti yra žymiai lengviau tai žinokite, kad NE.

Taigi, kaip minėjau tas naktinis Ao Nang gyvenimas tai viskas viename – turgus, parduotuves, pasirodymai, restoranai ir pan.  Labai daug street foodo, bet mums labiausiai patiko https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g1507054-d17390047-Reviews-Calm_Cafe_Bistro-Ao_Nang_Krabi_Town_Krabi_Province.html

Dar dabar seilės kaupiasi prisiminus jų kalmarus …

2 diena Emerald pool ir hot springs

Emerald Pool nuo Ao Nang yra apie 60km, bet visai nebūtina važiuoti su turistų grupe ar kokiu turu. Gana lengvai nuvažiuosite ir motoroleriu. Tik nepamirškite kremo nuo saulės. Motorolerio įdegis nėra labai jau gražu. Pats Emerald pool yra Thung Teao nacionaliniame parke, kaina apie 200 batų.

Žmonių nemažai, o pats baseiniukas ne toks jau ir didelis, bet labai gražus.

Klong Thom karštosios versmės

Pirmas dalykas – visose nuotraukose atrodo žymei didesnės nei yra iš tiesų. Antra- nežinau kaip ten žmonės gali išmirkti visa diena.. Lauke +34, vandens temp. 35-40 laipsnių…. Kaina apie 90 batų. Kaip gamtos objektas tikrai idomus,parkas sutvarkytas irgi labai gražiai.

3 diena skirkite paplūdimiams. Jeigu norite patekti į Railay beach, būtinai atkreipkite dėmesį kada bus low ir high tide. Bet Ao Nang paplūdimys irgi labai gražus , mažiau žmonių, ypač po pietų.

Į aplinkinių salų dienos ekskursijas( jas beje būtina užsisakyti bent diena prieš) nevarėme, nes žiauriai lijo lietus.

Ir kažkaip daugiau nesugalvojome ką tame Krabi veikti… bet kaip ir sakiau čia tik mano asmeninė subjektyvi nuomonė. Kaip ir visur Tailande galite eiti į maisto gamybos prezentacija, spa, masažus, pasirodymus ir pan. Arba galite keliauti toliau 😊