Japonija : Nikko

Jeigu jūs turite nedaug laiko Japonijoje ir norite pamatyti kuo daugiau šventyklų tai Nikko yra tobula vieta tam. Dauguma šventyklų pastatytos dar Edo periode ( 1600-1868).

Kaip nuvykti :
Turint JR Pass labai paprasta. Iš Tokyo stoties važiuokite su Tohoku Shinkansen iki Utsunomiya soties, ir ten persėskite į paprastą traukinį į Nikko. Kelionė užtruks apie dvi valandas.
Nikko stotyje galite nusipirkti autobusu bilietus kurie veža iki šventyklų ( kaina apie 200 jenų į vieną pusę, arba 500 jenų day pass. ) Tačiau jeigu jūs planuojate apsilankyti tiktai šventyklose ir neplanuojate važiuoti giliau į kalnus link krioklių ar ežero, tuomet tas bilietas nelabai reikalingas. Pėstute iki šventyklų nueisite per 20 minučių.

Kainos :
Nikko šventyklų komplekse yra maždaug 4 pagrindinės šventyklos
Tosho-gu : 1300 jenų
Rinno-ji : 400 jenų
Taiyuin-byo – 550 jenų
Futarasan-jinja – 200 jenų
Kadangi pagrindinė yra Tosho-gu, kurios viduje yra daug mažesnių ir didesnių šventyklų ją mes ir pasirinkome, ir mums to pilnai užteko.

Darbo laikas :
Visos šventyklos dirba nuo 8:00 iki 17:00. Lapkritį ir kovą iki 16:00. Vien Tosho-gu mes praleidome 2-3 valandas. Norint aplankyti visas šventyklas reiktu atvažiuoti tikrai anksti.

Shin-Kyo tiltas
Prieš kylant į šventyklas būtina sustoti prie Shin-Kyo tilto . Ryškiai raudonas tiltas apsuptas miško puiki vieta fotografavimuisi. Už simboline kainą ( 100-200 jenų) galite pereiti per tiltą ir tai sako atneša sėkmę.

Tosho-gu šventykla
Tai pagrindinė ir didžiausia Shinto šventykla Nikko. Tai galima suprasti ir iš žmonių kiekio. Tosho-gu šventykla buvo pastatyta Tokugawa Ieyasy, šiogūnų dinastijos pradininko garbei, 1600 tapusiu visos Japonijos valdovu.

Tik įžengus pro raudonus tori vartus, kairėje pusėje pamatysite Shinkyusha dekoruota medinėmis beždžionių skulptūromis. Žymiausios yra trys viduryje, „Hear no evil, See no evil, Speak no evil“, demonstruojančios tris pagrindinius Tendai Budizmo principus.

Kuo aukščiau į kalną tuo daugiau skulptūrų, drožinių, ir šventyklų pastatų. Dažniausiai tiesiog plaukėme pasroviui su visa žmonių minia. Pamatėm pirmąsias japoniškas vestuves, Nemuri-Neko katę, nusipirkome skambaliukų nešančių sėkmę ir pradėjome leistis nuo kalno, kadangi lietus tik stiprėjo.
Bet ta dulksna dienos pradžioje tik pridėjo savito grožio ir paslapties šventykloms.

Nikko miestelis
Nikko tikrai nedidelis miestelis, kaip mūsų Druskininkai ar Birštonas. Pritaikytas turistams su daug mažų parduotuvėlių ir kavinių. Kadangi likome be pietų, nusprendėme užkasti Nikko. Čia ir vėl labai pagelbėjo TripAdvaisor. Hippari Dako . Arba aš buvau labai alkana arba Hippari dako valgiau vienus iš skaniausių Yakitori ir Yakisoba -tai grikių makaronai su ant iešmelių kepta vištiena. Kaina gera, aplinka maloni, angliškas meniu. Tiesa sake matyt not my thing… 🙂

Kaip ir minėjau Nikko yra puiki vieta jeigu jūs neturite daug laiko Japonijoje ir norit pamatyti daug šventyklų per trumpą laiką.

Tą vakarą Tokijus mus pasitiko smarkiu lietumi ir šiek tiek pagadino mūsų vakaro planus, tai nusprendėme paieškoti vietos vakarienei kur nors savo KoreanTown rajone. Turbūt nebuvo pati protingiausia idėja užsisakyti didžiausia korean hot-pot vakarienei dviems.http://delicaondoru.com/ . Kaina žmogui apie 15-20 eurų. Dak galbi patiekiamas toje karštoje lėkštėje, kuria kaitinama ant stalo. Mes išsirinkome su kalmarais, kiauliena, sūriu ir udon makaronais. Korėjiečiai garsėja kaip negailintys čili savo patiekaluose ir tai tikrai jautėsi.

Tai buvo mūsų paskutinė naktis Tokijuje, kitą ryta keliavome i Hakone.