Tailandas: Koh Lipe

Koh Lipe ne veltui vadinama Tailando Maldyvais. Tai mažyte salaTailando pietuose, vienas iš tolimiausių taškų. Ištiesu iš Malaizijos( Langkawi) Koh Lipe pasieksite greičiau nei iš Krabi ar KohLantos. Vos keliu kilometrų ilgio ir kilometro pločio sala, manbuvo gražiausia vieta Tailande. Vanduo toks skaidrus, ramus, tobula vieta snorkelinimui.  Transportas Nusgauti į salą galite tik speedboat, jokie keltai ar kazkas daugiauten neplaukia. Mūsų kelionė iš Krabi tikrai užtruko. Pirmavažiavome kokias 6-7 valandas iki Pak Bara uosto, iš jo apie 4 valandas plaukėme iki Koh Lipes. Na turėjome apie 4 valandas plaukti. Ištiesų kelionė užtruko žymiai ilgiau, nes vos pradėjusplaukti prasidėjo nemaža audra, turėjome sustoti pakeliui kitojesaloje pralaukti kol nustos lyti. Deja jūra nuo to ramesnė nebuvo. Kelias nuo Pak Bara iki Koh Lipe man ten kažkoks Bermudutrikampis. Bangos milžiniškos, laiva mėto į kairę ir į dešnę, žmonės klykia, vemia ir pan. Ai dar pametėme viena sraigtą vidurįjūros. Žodžiu kelionė buvo tikrai isimintina, galvoje sukosi įvairūsscenarijai… Pamenu jog pagaliau pasiekus krantą ir išlipus pirmamintis buvo  ”Mums dar reikės iš čia išplaukti…” Pačioje saloje jokio transporto jums nereikės, nes viską apeisite pėčiomis. Dauguma viešbučių iki uosto nuveža ir parveža. Na sakydama uosto turiu omeny paplūdimio kur sustoja speedboatai. 😊 Nakvynė Koh Lipej yra trys pagrindiniai paplūdimiai – Sunrise, Sunset ir Pattaya. Dauguma nakvynės vietų išsidėčiusios aplink juos.  Turiu perspėti jog Koh Lipe yra tikrai brangesnė sala nei kitos Tailando vietos, tiek nakvynė tiek maistas. Bet jei esate susiplanavę bentpora naktų per atostogas pagyventi ”prabangiau” Koh Lipe yra ta vieta.  Mes apsistojome Anda Resorthttps://www.booking.com/hotel/th/anda-resort.html. Tobula vieta, pusryčiauti gali tiesiog mirkdamas vandenį, snorkelinimo įranga ir baidares( taip pat ir skaidrios) galite išsinuomoti vietoje, nemokamas pervežimas iš/į uostą. Aš bookinausi per AirBnb, nes kažkodėl buvo šiek tiek pigiau. Tik uodai negailestingi. Pirmą naktį taip sukandžiojo, jog […]

Tailandas: Krabi/Ao Nang

Kaip jau minėjau pirmame įraše, į Krabi skridome tik atvykę į Bankoką.  Šiaip, jei nevyksite į Tailando šiaurę, aš rekomenduočiau taip ir daryti, pataupyti dienas Bankoke pačiam kelionės galui.  Grynai mano asmenine subjektyvia nuomone, daugiau nei 4 dienų Krabi apsistoti neverta.  Transportas Krabi/Ao Nang Iš/į oro uostą rekomenduočiau užsisakyti taksi per 12go.asia. Man asmeniškai tai sutaupantis laiko ir nervų pasirinkimas. Esi garantuotas, jog […]

Tailandas 101

Nors Tailandas yra ganėtinai populiari kelionių kryptis jau kurį laiką, bet planuojant kelionę visgi iškyla nemažai klausimu – kas kaip kur ir su kuo. Šiame įraše glaustai aprašysiu Thailand 101 -ką reikėtų žinoti, ir kokie patarimai iš mano asmeninės patirties. Sezonas  Nors Tailande šilta visus metus, geriausia vykti Lapkričio – Balandžio mėnesiais, kuomet prasideda sausasis sezonas. Mes skridome lapkritį, tik prasidedant sezonui. Lietaus […]

Balis: Seminyak ir Canggu- instagramerių ir surferių rojus

Pirmai stotelei pasirinkome Seminyak ir Canggu. Aš nostalgijos vedama norėjau grįžti į Seminyaka , į tas pačias vietas kuriose buvau prieš metus. Kaip jau minėjau Seminyak, o ypač Canggu yra hipsterių ir banglentininkų rojus. Nuostabūs paplūdimiai, intagramiškos kavinės, organiškas maistas ir ryškiausi saulėlydžiai. Seminyak Nakvynė Pirmą naktį praleidome Seminyak, nedideliame viešbutyje. Jis šiektiek toliau nuo […]

Balis : The beginning

Į Balį skridau jau antra kartą. Taip antra nes tai vieta kurią įsimylėjau matyt visam laikui ir mielai ten važiuočiau ne kartą ir ne du. Man tai tikras rojus ir galėčiau ten gyventi.  Kiekviena salos pusė yra labai skirtinga, todėl manau kievienas ten rastu savo svajonių vietą. Kada geriausia vykti į Bali? Trumpai tariant – […]

Vietnamas: Mekong Delta

Keliaudama dažniausiai nemėgstu pirkti kažkokių turų ar ekskursijų, nes viską norisi susiplanuoti pačiai ir nebūti priklausomai nuo gidų sudėliotos dienotvarkės. Bet dėl laiko trūkumo Vietname, nusprendėme užsisakyti Mekong deltos turą per TripAdvisor https://www.tripadvisor.com/AttractionProductReview-g293925-d11466162-Classic_Mekong_Delta_Deluxe_Group_Tour-Ho_Chi_Minh_City.html . Kaina apie 34e. Įskaičiuota : Transportas iš/į viešbutį ( District 1-3), gidas, buteliukas vandes, laiveliai, tropinių vaisių lėkštė, medaus arbatos degustacija, […]

Vietnamas: Ho Chi Minh

First things first Skridome su AirFrance Vilnius-Ryga-Paryžius-Ho Chi Minh . Tai buvo mano ilgiausias skrydis, vien iš Paryžiaus skridome 12 valandų… Man asmeniškai geriausias skrydis į Aziją yra su mūsų kaimynų lenkų LOT oro linijomis. Trumpas persėdimas Varšuvoje ~8-9 valandos ir tu jau ten. O čia į priekį dar dar, nu bet atgal… Vietnamo viza […]

Japonija: Miyajima sala

Pagaliau atėjo laikas, matyt paskutiniam , Japonijos blogo įrašui. Savo kelionę baigėme ( neskaitant to jog dar grįžome atgal į Tokijų) Miyajimos saloje esančioje prie pat Hirošimos.   Kaip nuvykti: JR San-yo linija iki Miyajima-guchi soties ir tada keltu. Keliones trukmė apie 20 minučių, JR Pass pilnai padengia kelionės kainą ir dar galite spėti pamatyti […]

Japonija: Universal Studio Japan

Disclaimer : Jei tau nepatinka Haris Poteris tai nesuprasi puses to ką toliau rašysiu ir gali net neskaityti matyt 🙂 Kaip nuvykti Oficialiame puslapyje yra surašyta daugybė maršrutų variantų, tai labai priklausys nuo to kokia išvykimo stotis jums yra patogiausia. JR pasas pilnai padengia kelionę is Osaka arba Shin-Osaka stoties, kelionė trunka apie 20 minučių. […]